Just Breathe

FREEEDAAAG -Då borde man ju vara glad som ett litet barn på julaftonsmorgon, men inte denna fredag. Jag har dragit på mig nån form av magsjuka så har legat isolerad i två dagar med mina tre vänner - Tv:n, Datan och vår allas älskade Ipren. Så typsikt säger jag bara.. Jag och Soffan som hade planerat svenskt fredagsmys med både marabou och hey baberiba.. Familjen har varit genomgoa och tagit på sig allt mitt jobb, ytterst uppskattat från min sida vill jag lova! Vet ni vad som mer har hänt? Min mellanslagstangent har trillat bort? så numera får jag trycka på en miniliten gummigrejj i mitten för att få till mina mellanslag -chill!! aah.. Nu ska jag kurera mig ordentligt så jag är på benen snart igen!

Allt jag saknar just precis nu...
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0