Fast car


The Hamptons - Maj

Hey Sweden!

Måste inleda med att säga vilken otroligt fin människa min lillasyster är. En person som jag ständigt imponeras av, som jag ser upp till, en person som jag älskar av hela mitt hjärta! Utan anledning har den lilla filuren skickat en Thomas Sabo berlock till mitt armband, inte vilken berlock som helst, utan en berlock som symboliserar oss.

Livet i staterna toppas för varje helg som passerar. Valborg spenderades på Hudson Terrace i NYC på scandinavian event, drack Kopparbergs päroncider och dansade till både Uggla och Gyllene tider. Blev en grymt lyckad kväll! Lördagen innebar roadtrip till The Hamptons med sina helt otroliga stränder. Där återhämtade vi oss efter fredages bravader med chill och långpromenad. På söndagen var det ännu en roadtrip på schemat.. Jag måste bara säga att när du åker in mot New York city, ser hur skylinen börjar torna upp sig, vattnet som omger staden som slår allt, solen skiner och Bruce Springsteen dunkar i högtalarna, då kan du fasen inte vara annat än lycklig. Ni vet när man får känslan, jag skulle inte vilja vara någon annan stans i hela världen , förutom just här.. Söndagens destination var Woodbury common outlets men för att ta oss dit var vi tvugna att åka i genom både Bronx och Harlem... Då låste vi bildörrarna om vi säger så, även staden i mitt hjärta har en baksida! Outleten var grymt bra och jag fyndade ( som vanligt ) ett och annat ! 


Jag och min favorit soffa


Underbara Hamptons









Tummen upp får ni från er Fillie i Staterna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0