When you were young




Onsdagen den 7 januari är faktiskt inte vilken dag som helst, utan onsdagen den 7 januari betyder att det är endast 20 dagar kvar tills Vilde Hilde landar i New York! Nu är det såhär att jag har haft en toppenstart på veckan, mår alla tiders och jag trivs som fisken i vattnet! Dagen började kanon, skjutsade tjejerna till skolan, solen sken, musik på högsta volym och nästa destionation var gymmet. Underbart att få en riktig genomkörare på morgonen och avslutade träningen med en helvärd simtur, haha och jag kan säga er att det var jag och alla ( och då menar jag alla) pensionörer här i trakten, som simmade omkring i bassängen! efter träningen gasade jag ( röd som en annan tomat) vidare till mataffären och shoppade lite till min kära extra familj! Senare på eftermiddagen åkte jag och Peggy till The tanningsaloon, vilket var mer än välbehövligt, är nuförtiden blek som ett spöke, men detta är min och Peggys hemlis, so don't you dare to tell! Kvällen har spenderats i Cold Spring Harbor Highschools gym framför en Volley boll match och ni skulle hört så jag hejjade på CHS Seahawks! Riktigt kul att se! Har även sett att varenda skitunge här i trakten glider omkring i sin egen bil och det är inte vilka bilar som helst, utan här snackar vi BMW, Mercedes, Hummer, ja You name it ! Helt sanslöst, dom ser ut att vara max 14 år, inte konstigt att bilolyckor inträffar varannan sekund !!  haha, jag låter som en mamma, nu får jag ta och skärpa mig !!

Har precis skypat med världens bästa uppesittare vid namn Anna H och har även visat henne mina nya läderbraxor, den ni ;) Naae nu måste Filippa tänka på refrängen!


Sen måste jag bara säga att jag trodde inte man kunde sakna en person så mycket som jag saknar min älskade kusin Jonna.  

<3  


WITH LOOOOOOOOOOVE FROM AMERICAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0