Shadowplay





Onsdag - Startade dagen med ett pass på YMCA, tummen upp för mig och alla hyperhurtiga tanter! Cruisade snabbt hem till Peggy & Nick. Hoppade in i durren och därefter bar det i väg mot sko shopping. Vi hamnade i en Western affär mitt ute på motorvägen, Peggy hittade sina drömskor och jag fick för första gången sa en riktig cowboy, så vi klagade inte! Sen hoppade vi in i " the fucking boat" som Peggy kallar jättevanen och gled hemåt i solskenet. Ett måste som avslut på vår lilla roadtrip var ju självklart Starbucks. Peggy släppte av mig så jag fick springa in och handla medans hon cirkulerade runt, haha... för " the boat" är så stor att den inte går att parkera ! Vi skålade i bilen och njöt av varsin Chailatte! Solen gassade på ordentligt på eftermiddagen så jag tänkte inte låta en varm dag som denna bara svischa förbi, så jag tog mig en lååång härlig promenad på stranden, lyssnade på min favvomusik och bara njöt av det varma vädret. Kvällen har spenderats i tjejernas aula på Cold Spring Harbor Highschool framför en musik koncert... Var en upplevelse i sig om man säger så... Helt sjukt egentligen så mycket modernare Sverige är på många sätt när man jämför med USA. Men i alla fall så satt jag och höll tillbaka många skratt när dom små violinisterna fick fram dom mest brutala ljuden från sina fioler, haha, lät värre än när man skrapar kniven mot tallriken, ja och då är det illa.. Men mina tjejer sjöng så fint i deras körer, Lily somnade på min axel, så underhållande tyckte hon att det var... Nu sitter jag här med århundradets huvudvärk och har bestämt mig för att ta en riktig slappardag i morgon, det kan jag behöva tycker jag ! Förresten så befinner det sig en jäkla insekt i mitt rum, har pågått ett 3:e världskrig mellan mig och insekterna i huset tidigare denna kväll, men jag har en överlevare som surrar som aldrig förr... Snart surrar han inte längre... Moahaha!





Gissa vem jag saknar varje dag? Anna H !


Nu ska jag dra på ett par avsnitt av The Hills, men först - insektsutrotning!



WITH LOOOVEEE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0