It's stuck in my head





It's stuck in my head

Kanondag i värmen! Mötte upp Ronja på Starbucks, chillade runt lite i Huntington. Därefter tog vi oss en långpromenix på soliga stranden i Lloyd Harbor. Kvällen har spenderats hemma hos min kära Heidi. Har suttit bänkade framför tv:n som i kväll bjöd på Greys Anatomy & Private practice, lovely! Tror det var en kort sammanfattning på min torsdag. Har även utrotat ett x antal bugs, he he he , har sprayat rengöringsmedel på dom, och tro det eller ej så faller dom som döda flugor till marken.. M¨åste va ett jäkla starkt medel som används i detta hus.. Låter förmodligen som om jag bor i ett insektsinvaderat hus, så mycket som jag skriver om dessa små varelser, men så illa är det inte riktigt.. Ni som känner mig, ja ni vet vad jag är - en kryddare.. Men dom finns här och jag har utrotat de flesta, så de så ;) Sen har jag och min lille bebis dansat omrking till gamla klassiker på Peggys ipod och varje gång jag sjunger med i låtarna skrattar han hejdlöst... Han gillar nog min fina sångröst, måste vara det...

Nu ska jag krypa till kojjs och tacka för mig! I morgon väntas tidigt Bodyshaping pass på YMCA och sen bär det av till...... The tanningsaloon & Starbucks med Peggyanne, för det är ju fredag ! 





 



WIIITH LOOOOVE frooom you know whooo




Kommentarer
Postat av: Pappa Per

I New York verkar det som om våren har kommit.....i Svedala är det kallt och massor med snö !

2010-01-22 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0