Even if saving you sends me to heaven

HoiHoi!

I dag är det måndag, men inte vilken måndag som helst, utan det är måndagen då det är endast två dagar ( 2 DAGAR!!!) kvar tills Hildegard anländer till New York! I dag har det regnat, det har inte bara regnat utan det har spöregnat som aldrig förr! Trodde allvarligt talat att jag skulle bli mosad av ett fallande träd, ja så illa var det. När jag tog jeepen till gymmet i morse låg varenda jäkla soptunna mitt i vägen och blåste omkring, så jag blev helt enkelt tvungen att stanna bilen, gå ur och flytta på dom, för att överhuvudtaget kunna komma fram på vägen. Det låg nerfallna träd och grenar på varenda väg i hela Lloyd Harbor, sen ett par timmar senare, ja då sken solen, skumt klimat det här ni... När stormen hade lagt sig tog jag och Peggy svängen förbi Starbucks för en fika, satt och pratade skit i ett par timmar tills det blev dags att åka hem och plocka upp lillan.

Nu har precis min kära Heidi åkt hem. Slappade med en kanooon bra movie vid namn Role models, haha underbar film måste jag säga! Hon tog även med sig Lauren Conrads bok, LA candy, så ni vet med andra ord vad jag gör i natt.. 

 
Såhär glad är jag exakt precis nu! Hoi Hoi!


WITTTH LOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0