Speachless


PUSCH SCANDINAVIAN saturday - april

Mina fina !! Jag är vid liv här på andra sidan Atlanten.. Dagarna bara flyger förbi och vi går snart in i Maj månad, vilket innebär att jag har då varit här i 6 månader.. Nu tänkte jag kära en liten snabb update om vad som har hänt och vad som händer i mitt liv.

Livet leker som aldrig förr, solen skiner och i dag mäter vi 26 grader celcius. Senaste tiden har bestått av häng på stranden, tennis spelande med soffan ( Ja, trot eller ej men Filippa Ström har spelat tennis), Underbara helger i solskenet i New York, Utgångar med alla goingar, brännbollspelande i Hoboken, söndagsmys i Soho, så jag ska inte klaga .. Förra helgen spenderades på Collage, vilket var grymt kul. Slutade på Collage fest med både Budweiser och Beer pong, tummen upp mina kära vänner!  Slängar in lite bilder !


Heidi & Filippa i Soliga NYC - April


NYC - April



Hoboken - Filippa Och Carro


NYC - April


Brännboll - Hoboken - April


Nu ska jag åka och hämta min lille Ford som har vart inlämnad för lagning. Fönserrutan vägrade åka upp som den skulle, så tro mig, det blev förjäkla kallt, tidig morgon, kall blåst - Ingen bra kombination.. Helgen kommer spenderas med mina tjejer, ska bli grymt mysigt. Sen blir det allt NYC häng på söndag, slår aldrig fel !

WITH LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0