This is my life - This is my time




Thursday -
Vaknade av solen som sken in genom mitt fönster. Ännu en underbar dag tänkte jag och hoppade glatt upp ur sängen. Nejdå, Morgontrött som jag är drog jag mig sakta men säkert upp ur sängen, tog en kopp te och satte mig i jeepen för att skjutsa tjejerna till skolan. Därefter begav jag mig ut på min löprunda på stranden och jag måste säga det, att det finns nog inget härligare sätt att börja dagen med, än att ta en uppfriskande runda på stranden. Jag tog mig några extra minuter för att njuta av solen & havet, satte på min favoritlåt och tittade ut över Atlanten, det är vad jag kallar känsla! I dag har även jag och Peggy besökt the Mall. Vi gick i timmar och tittade i alla olika affärer, bla Victoria Secret, Macys, bloomingdales, Saks, behöver jag verkligen säga mer ?.. Vi avslutade dagen med en kopp te från starbucks. 

I går var det som sagt bowling som stod på schemat, vilket var riktigt kul! På grund av mitt dåliga lokalsinne blev jag tvungen att at en taxi, så mitt dåliga lokalsinne kostade mig alltså 30 dollar, sved lite men va fasen, det är inte varje dag man får åka gul taxi på Long Island i 100 km/h.... Träffade ett gäng helgoa tjejer och i morgon ska vi besöka Cheesecake factory, där dom har cheesecake som tydligen ska vara värd att dö för, enligt min värdmamma..  Naheni, nu vankas det Greys Anatomy med mina tjejer!

Take care 

With Love 

Kommentarer
Postat av: Angiiie<3

Jag kommer följa dig här JÄMT min käre Filly :) blir alladeles varm i kroppen när du berättar om allt roligt du gör och ska göra.

du ska veta att vi tänker på dig här hemma!

Men snart ses vi lille fyllyfjonkis <3

Maasor av LOOOOVE till dig min snäcka!

2009-11-20 @ 16:45:42
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0