Lots of love from America



Heej alla mina fina!

Hoppas allt är kanon med er på andra sidan jordklotet. Här i Amerikat leker livet. Solen skiner och det är 22 grader varmt, hur skulle jag någonsin kunna klaga? I dag var jag uppe med tuppen och tog en skön löprunda på stranden, vilket var helt underbart! Därefter bar det av till k mart för shopping med min värdmamma Peggy och jag måste verkligen säga det att i USA är allt stort. Människorna är stora, shampoflaskorna är stora, muggarna är stora, ja till och med tandborstarna är stora!

Jag har haft en lovely dag i solskenet, att ha chansen att sätta sig i en bil, åka längs dom guldragna linjerna, solbrillorna på och rätt radiokanal inknappad, ja det är vad jag kallar lycka! I morgon är det återigen bowling som står på schemat, får hoppas på att turen står på min sida även i morgon...

Men hörreni, i dag är det faktiskt ingen vanlig dag, utan i dag är det faktiskt ANNA H:S 19 ÅRSDAG! Jag ty vi stämmer upp till en liten födelsedagssång för henne såhär på kvällskvisten! JA MÅN LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR... OCH NÄR HON HAR LEE....( nej det räcker med vers..) HIHIPP HURRA, HIPP HIPP HURRAA, HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAAA!!





Ta hand om er mina kära, så hörs vi snart igen !

WITH LOOOOOOOOOOOOOOOOVE

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha du är bäst min f.i.s! fick ju trotsallt en fin sång på skype också ;) vi får skypa i morgon!!! LOVE YOU!!

2009-11-19 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0