Long Island - Lloyd harbor



Hej på er mina gamla rävar!


Klockan är nu halv 6 här på Long Island och jag ligger förtillfället här och myser med familjens hund Lucy ( eller rättare sagt så myser hon med mig, hon vägrar nämligen gå ner från min säng...) Jag har det alla tiders här på andra sidan av Atlanten. I går var det bowling som gällde så the larson family inklusive filippa ström satte sig i familjens Mercedes benz och rullade bort mot bowlinghallen. Det måste ha varit min Lucky day, för jag spikade 6 strikar på rad, har fortfarande inte fattat faktumet att jag vann? helt otroligt.... I dag har vi varit och shoppat gummistövlar till mig, ja för det regnar så sjukt mycket här.. Sen blev det en lång promenad på stranden ina kära värdbarn och herregud så fint det var!! Jag har även för första gången i hela mitt liv cruisat ute på de Amerikanska gatorna, vilket gick förvånansvärt bra, jag och papa Joe lyckades ta oss genom Lloyd haarbor utan minsta lilla skråma!!

Nu har jag och en viss Anna H suttit och skypat i kanske 3 timmar, ja vi tackar gudarna återigen för skype! Hon säger att hon saknar mig något så oerhört och att hennes bakissöndagar med torkade youghurts jordgubbar inte är desamma utan mig. Att tillägga är väll att jag sakna henne med, att jag saknar henne och hennes DH, can't live without them! Sen saknar jag Hilde, jag saknar Sanna, jag saknar min älskade familj, min fins Kusin jonna och sen saknar jag världens bästa Lilly. Och sen saknar jag alla mina andra underbara vänner! MEN det dröjer inte länge förns jag kommer och plockar upp er på flygplatsen i min ( tillfälliga) jeep, och då får ni förbereda er på en bamsekram utan dess like!!

I dag har även jag och värdbarnen hittat en dead racoooooon !!




Den underbara stranden i lloyd harbor! ( I dag var det 21 grader vamt och folk gick omkring i shorts!!)


Hörs snart igen!!!

With LOOOOOOVEEEE


Kommentarer
Postat av: Mici

Välkommen hit till USA! Hoppas du trivs =) Vrat är det du bor?

2009-11-16 @ 04:09:56
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: sannaaaa

saknar dig meeeeeeed !

2009-11-16 @ 16:12:51
Postat av: Hilde

VI SAKNAR VÄL DIG MED? <3

2009-11-18 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0