There will be an answear



Och så var den glada julen slut, slut, slut!!

Till att börja med vill jag tacka min underbara familj och släkt för alla fina julklappar, ni är ju bara för goa! Jag har haft en bra jul här i Amerikat, annorlunda, men bra. Julafton var tung och saknaden efter La Familia var stor, men jag överlevde som ni säkert förstår. Julafton bestod av bakning, julmusik på högsta nivå och mys med familjen Larson. Fredagmorgon blev jag väckt av Lily som rusade in i mitt rum och vrålade "Saaantaa has been hereee", så alla barnen inklusive mig sprang ner för trappan för att se vad Tomten hade gett oss. Jag måste ha varit extra snäll i år, för ( håll i er nu) jag fick lektioner för att ta dykarcertifikat, så jag kan dyka runt om i hela världen, riktigt häftigt ! Efter lunch kom Mici förbi för att fira jul med oss. Vi tog oss en lång promenad på stranden, kollade några julfilmer, åt en god middag och bara julmyste !

I lördags åkte jag och Peggy in till stan, svängde förbi Starbucks, köpte varsin grande latte och fortsatte därefter mot Foxy Saloon. Parkerade rumpan i en sjukt skön massagestol samtidigt som jag fick en pedikyr och fotbad. Därefterfick jag även en manikyr, helt u n d e r b a r t !!! Kvällen bestod av födelsedagsfirande för Nidia med alla tjejerna på restaurang Samurai. En japansk restaurang där dom kastar mat och skvätter vatten på gästerna (?) Men det var mycket trevligt måste jag säga ! Efter det hoppade jag och heidi in i den blåa Jeepen och styrde mot Oak Hill road för Movienight! 

I dag har jag och Heidi tagit en lååångpromenix på stranden och vädret har verkligen varit underbart i dag, snön har smält bort och det kändes fasen som om det var vår! kvällen har spenderats framför Wii, haha fruktansvärt roligt !! Tjejerna kollade på mig som om jag inte hade alla indianer i kanoten, när jag skrek och hoppade runt som en annan idiot - tävlingsmänniskan vaknade till liv... Med andra ord- Ni vet vad jag kommer göra dom närmsta veckorna... 

Förresten .....

Den 17 Januari ska jag och Natta på New York Rangers match - madison square garden- HUR UNDERBART!! 


WITH LOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0