Monday

Hej alla glada! Ännu en måndag har passerat här i Lloyd Harbor. I dag spenderade jag ett x antal timmar framför min kära vän, datorn. Jag gjorde den mindre uppskattade upptäckten av att ett virus härjade loss inuti min kära vän. Men tack vare en snäll far och bra skypeuppkoppling kunde vi efter ett par timmar lösa problemet. Mitt första virus, ja det är ju som jag säger, nya utmaningar varje dag! Kvällen spenderades på gymmet med Ronja, skön start på veckan må jag säga goa vänner ! Och i dag var det ingen vanlig dag, utan i dag var den dagen Filippa fick öppna sin första lucka på julkalendern! Fick ett jätte fint armband av min kära värdfamilj, ja dom är ju för goa. 

Nu slänger jag in en bildbomb från helgens bravader - Enjoy !


At Macys


Filippa i luva, i spöregen


Inne på Empire state building


Grand Central
















haha, läs detta gott folk ..

WITH LOVE

Kommentarer
Postat av: Anna Maria & co

Hej Filippa! Nu har vi firat Anders 70-årsdag! Har tittat på bilder från din blogg, vi tänker mycket på dig och undrar hur du har det. Elin och Sara har kollat din Facebook, men det är tydligen bloggen som gäller... Jag vet hur det är att vara utomlands ett år, så ta vara på tiden, även om det känns tungt att vara hemifrån ibland, njuuuut!!! Kram Anna Maria, Lars, Elin och Sara (Farmor och pappa står bakom ryggen...) P.s Hockey i morgon, jag hejar på Färjestad!!!, även om farmor inte gör det...

2009-12-09 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0