Merry Christmas from New York



GOD JUL PÅ ER MINA ÄLSKADE ! 

Underbar dag i NYC tillsammans med mina älskade & otroligt saknade vänner Mimi & Ludde! Strosade omkring i solskenet mellan SoHo, 34th street, Fifth Avenue, Broadway och bara njöt av livet. För det är något alldeles speciellt, ja något alldeles extra med New York, all min kärlek till denna underbara stad!

Ni ska veta att jag saknar er, jag saknar er allihopa något fruktansvärt mycket, men jag hoppas att ni får en fin jul och att ni kramar om alla en extra gång från mig.

GOD JUL OCH ALL MIN KÄRLEK TILL ER -- FRÅN FILIPPA & NEW YORK


Jag älskar er, alla mina fina vänner och min underbara familj, forever and always!

Kommentarer
Postat av: familjen Ström

Här kommer en julhälsning från ett snöigt Linköping. Vi saknar dig jättemycket, men vi vet att du har det bra! Massor av julkramar från mamma, pappa, Linnéa och Hugo. :-)

2009-12-24 @ 10:48:21
Postat av: Tere

God Jul Filippa! Härligt att höra att du har det så himla bra där borta, far far away! Ta hand om dig! Kramar

2009-12-24 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0