En månad i Staterna



I dag firar jag en månad här i Staterna! Helt sanslöst vad tiden går fort när man har roligt ;) Jag har haft en riktigt skön dag. Mötte upp Mici och Line på Best Buffe för lunch. Därefter vandrade vi omkring lite I gallerian. Efter en helvärd eftermiddag blev det dags förmig att bege mig till YMCA. Körde mitt gympass, satte mig sen , helt slutkörd bakom ratten för att styra hemmot Oak Hill road. 

Idag har det regnat här i New York, det har inte bara regnat, det har spöregnat!! Vägarna häromkring såg ut som små sjöar, skulle inte blivit det minsta förvånad om ankor hade börjat simma omkring i dom gigantiska vattenpölarna... I Kväll var det Mini Spa hemma hos Heidi som stod på schemat! Blev ansiktsmask och fräscha naglar,mys pys ! 

Naeni...Nu är jag så trött att jag knappast vet vad jag heter,med andra ord :BEDTIME! 





With looove  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt namn är camilla, jag undrar bara hur du fått tag på din au pair familj, genom en sida på internet? vilken isf? :)

2009-12-14 @ 20:32:23
Postat av: Anonym

sen en till fråga, fick du betala nånting och isf hur mkt? eller fick du allting gratis, alltså resorna dit och hem osv. :)

ha det så bra! kram

2009-12-14 @ 20:50:29
Postat av: Anna Maria & co

2009-12-15 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0