Nu är det freeedagsmys !!



FREEEDAG - finally ! Ännu en vecka har passerat här i Amerikat. Vad har jag lyckats med denna vecka ? Hmm, har skaffat mig århundradets träningsvärk, rör mig som en sengångare.. Har hittat bikini från VS till Caymen Islands, Har hängt med min kära HeidiHo, blivit utelåst i pisskallt väder...

I dag skiner solen här i New York! Peggy och jag tog oss en sväng förbi the tanningsaloon, sen vidare till Starbucks och sist men inte minst tog vi vägarna förbi Red Fox, Spa saloon., där jag fick ny manikyr & pedikyr. Fredagar är numera mina och Peggys Må-bra-dagar, kan ju inte bli mycket bättre !

Nu sitter jag förtillfället här och råtaggar inför helgens New york Rangers match med Natta, kommer bli grymt ! :D

Neheni, nu ska jag hämta upp Lillan och vi ska ha Wii tournament, haha, får se hur det slutar...


Nu ska jag fredagsmysa!!

WITH LOVE FROM MEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0