LILLY I STATERNA !

Hej mina fina! Dålig update, men nu ska det bli ändring på det !

Bredvid mig ligger nu världens bästa Lilly och snoosar.. Hon är ju bara för go denna underbara lilla männsika! Helgen spenderades på the Carlton hotell I new York city. Skinande sol, värd shopping, underbart hotellrum, ja det kunde  inte ha blivit bättre! Cruisade mellan 6th avenue, 5th avenue, SoHo, Cinatown, Little Italy, Greenwhich village, Times square. Grymt underbar helg! Veckan har bara svischat förbi, Men jag njuter av veranda sekund vi har tillsammans. För på något märkligt sett insåg jag att utan min andra halva fungerar jag inte som jag ska. Det insåg jag när jag såg henne komma ut från gaten på flygplatsen, när jag sprang fram genom folkmassan, kramade henne som aldirg förr, när tårarna bara rann nerför våra kinder, då insåg jag hur mycket jag har saknat just, min andra halva <3


Nu taggar vi John Mayer koncert - fredag - Madison square garden !!!










NYC - Lunch i solen


WIIITH LOOOOOVE


Kommentarer
Postat av: Hilde

Vart och shoppat av modellerna ser jag;) Hoppas att ni hade det underbart:D

2010-03-09 @ 12:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0