Let's do it all over again




Hej alla mina fina där hemma!

Nu sitter jag här i min säng och saknar Humlan.. En vecka swishade förbi utan att jag ens hann blinka.. MEN Vilken vecka, vilken helg! Om jag ska vara helt spikrak så finner jag inga ord.. Men jag ska försöka berätta om våra otroliga dagar i  New York city.

Det hela började med att jag som förutspått yrade omkring som en annan idiot på Penn station.. Jag for fram och tillbaka mellan dom olika spåren för att försöka hitta Humlebul, men tyvärr utan framgång.. När jag hade yrat omkring i över 20 minuter, ja då svor jag som aldirg förr, självklart då på svenska. En vänlig polis måste tyckt att jag sett mer än uppgiven ut, då han kom fram till mig och frågade om jag behöde hjälp.. Tackar sa jag och yrade med ny info vidare.. Ytteliggare ett par minuters letande och jag gick om hörnet, drog den djupaste sucken och tänke : Nu ger jag upp!! Ja, men vem står inte just bakom det hörnet då? Haha, Lille Hildevi!! Blev kramkalas som aldrig förr kan jag lova er! All min kärlek till denna underbara männsika! Folk runt omkring började stirra när vi vrålade som aldrig förr, så vi bestämde oss för att göra New York!

Dumpade bagaget på Natta och Oskars hotellrum, började med Starbucks ( var ju tvugna att ta igen 3 månaders missat snack ) Vi höll oss på 34th street och insåg efter ett tag att vi hade spenderat 5 timmar i 3 affärer, bra jobbat säger jag bara!! Tog sedan tåget hem till Lloyd Harbor.

Om jag skulle skriva allt vi har gjort, ja då skulle jag kunna skriva en roman, så vi kör helt enkelt på en kort sammanfattning!

I veckan har vi myst med tjejerna, haft filmkvällar, Vart ute och käkat restaurang med la familia ( Hilde tog sitt premiäråk i the fucking boat ), Spanat in olika mall, Besökt The Hamptons, Tagit promenixer på stranden, klarat av vår första utgång på Manhattan och sist men inte minst så har vi tagit en hotellweekend i NYC.


På stranden i Lloyd harbor


SNYGG Hilde på väg till Broadway mall




Shooting some hoops med Lillan


Söte blåser bort


Lördag morogn - Tåget mot NYC


Frulle på starbuks


Humlan på New Yorks gator


Haha, Hilde gav bort sin kamera till en hög man, som tog detta kort..

Naheni, jag får helt enkelt göra ett nytt inlägg med update från helgens bravader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0