Keep up the good work



JOHN MAYER - 26 FEBRUARI - MADISON SQUARE GARDEN!!!

Bokat och klart, biljetterna på väg, ja det är vad jag kallar lycka!

Dom tre senaste dagarna på andra sidan Atlanten, på Oak Hill road har varit crazy, som vi säger här. Spenderade i måndags återigen några timmar i Walt Whitman Mall med Michaela och Sophie över en kaffe från starbucks, eller kaffe och kaffe.. Jag dricker ju inte ens kaffe, så vi rättar det till , över en kopp te. Julhysterin har redan dragit i gång här och folk springer runt som om dom hade eld i baken. I tisdags var tjejerna lediga från skolan så då var det fotbollsmatch på stranden som gällde. Oh jäklar vilken match det blev, blod, svett och tårar säger jag bara. Avslutade dagen med en kopp te framför brasan tillsammans med tjejerna och min stackars skadade vrist! I kväll var huset smockat här på Oak Hill road och jag tänkte för mig själv " Välkommen till familjen Taikon", alla vrålade i munnen på varandra, vinet flödade, ungarna skrek, ja det var håll i gång, minst sagt. Men det var trevligt, det var det allt!

I morgon bär det av till New Jersey för min del. Vi ska fira Thanksgiving med hela tjocka släkten ( inte min då, som ni säkert förstår) Kan inte undgå att sakna min släkt, min familj nu när det kommer till högtider. Jag saknar vårt hålligång, våra internskämt, Jonnas imitationer av sune, mammas skratt, Pappas dåliga skämt, Lillys leende, Morfars kramar, farmors historier, ja jag saknar er allihopa. 

   “Other things may change us, but we start and end with family











WITH LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Per

Är mina skämt så dåliga ? ;-))

2009-11-26 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0