IN NEW YORK

HEEEEJ MINA FINA! 

Nu befinner jag mig langt langt borta fran er, namligen pa andra sidan av Atlanten. Flygresan gick alla tiders med gott sallskap! Kanslan att flyga in over New York var obeskrivlig!! Nu bor jag pa Au pair skolan i som ligger pa Long Island Oak Dale. Om vi sager sahar, det kunde ha varit varre... Langa dagar med manga lektioner, halvskabbigt boende och oatbar mat.. Bot tillsammans med en polack som inte kan prata engelska och som gar upp klockan 4 pa morgonen varje dag!! MEN jag har traffat ett gang goa svenska tjejer sa jag overlever! Nu sitter vi har och laddar infor i morogn for da ar det NEW YORK TRIP som star pa schemat!! Kan tankans att det blir en hel del shopping jao , hoho!! Pa fredag blir jag upphamtad av familjen, vilket ska bli grymt kul! Can't wait!!

Nu maste jag tyvarr ga, ska ha lektion med en Amerikansk polis! Ni vet att jag saknar er allihopa dar hemma och glom aldrig bort att jag tanker pa er alla! Massa massa kramar fran er allas Fillie!!!

Min dator fungerar inte fortillfallet, men i kvall ska danska Lasse forsoka sig pa den, vi hoppas pa ett bra resultat!!Da ska ni fa se massa bilder pa mitt nya Amerikanska liv !!


TA HAND OM ER NU!!

LOOOOOVEEE FROOOM FILIPPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0