Friday in NY



Friday - Inleder inlägget med en bild på mig och my new best friend, nämligen min nys gps, som gör livet i Amerikat så mycket enklare!

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away


Jag har haft en helt UNDERBAR dag som inleddes med solsken och te ute på terassen med Peggy. Jag tog min härliga morgonrunda på stranden, tog även i dag några extra minuter för att bara sitta och njuta av livet och den underbara solen!  Därefter cruisade jag fram på dom amerikanska vägarna till Cheesecake factory för att där möta upp Michaela & Ronja och jag måste säga att maten smakade mer än bra. Sen var det bara att sätta på brillorna, knappa in rätt radiokanal och trampa på gasen. Åkte och handlade åt familjen och hittade dom godaste tuggumina jag någonsin smakat, inte helt fel, en fredag som denna! Kvällen spenderades framför en riktigt bra film med Bridget, Anna & Alex.

I morgon ska jag och tjejerna käka på restaurang för att sedan gå och se New Moon, och ni som känner mig, ja ni vet hur jag känner...!!! Nu ska jag sussa i min nybäddade säng, städerskorna har gjort en blomma (?) av mina lakan, haha.. lite komiskt..

Men jag slänger in lite bilder, så ni får se hur jag har det här på andra sidan av Atlanten!
Sov gott alla mina fina!












Den fina tavlan min hostfamily har gjort..


WITH LOVE FROM FILLIE

Kommentarer
Postat av: Per

Filippa, bilen ser grym ut ;-)

2009-11-21 @ 09:58:53
Postat av: Angelica Blick

vad fint !!

Åh du verkar ha det så himla underbart fillisnuttan.

love - din angelica

2009-11-24 @ 10:57:52
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0