YMCA



Halli Hallå på andra sidan Atlanten!

Hoppas ni mår bra därhemma. Jag mår alla tiders måste jag säga. Åkte i måndags dock på något influensaliknande skit, så jag låg deckad i två dagar och undrade om det skulle komma någon morgondag.. okej riktigt så illa var det inte, men det är ingen hit vill jag lova att va sjuk när man inte är hemma hos mammsen. Jag fick någon dunderkur av min värdmamma och vipps, så var jag frisk som en nötkärna! Jag måste bara berätta för er att jag har hittat mitt nya favorithängställe - stället som aldrig sover, stället som har allt, nämligen..... K-MART!! Jag kan vandra omkring i timmar, finns inget slut på den jädra affären, men tur är väll det, hittar alltid något kul när jag tar svängen förbi.

Sen måste jag berätta något lite komiskt. Mitt fjortonåriga värdbarn kom hem i dag från skolan och frågade : Are every person who have turned 18, forced to join the swedish army ? Jag tittade på henne och svarade ; självklart inte.. Då fortsatte hon att berätta att deras historielärare hade sagt till klassen att I Sverige, där måste man gå med i svenska armen så fort man fyllt 18, inga undantag. HA, vad är detta för bullshit dom lär ut i den Amerikanska skolan ? 

I dag har jag fart omkring hela dagen. Fram och tillbaka, hit och dit. Har fixat lite ärenden på stan och nu är jag äntligen klar med alla mina julklappar till min kära familj och släkt därhemma! Kvällen spenderades på YMCA gymmet med Ronja. Kanon gym måste jag säga! 

Neheni goa vänner, nu är det dags att tänka på refrängen, det är en dag i morgon med, trot eller ej!



GISSA VEM SOM KOMMER HIT OCH HÄLSAR PÅ MIG I 10 DAGAR I FEBRUARI? Hon börjar på K och slutar på rickan.... nae hon börjar på L och slutar på illy - jaaa Lilly kommer hit :D:D Min älskade lillasyster, gud vad jag saknar henne! Men snart så gör vi gatorna här I New York osäkra, tillsammans !








Bara så ni vet... Så saknar jag er där hemma väldigt mycket! Men ni är med mig, i varje steg jag tar, i mitt hjärta <3

WITH LOOOVE FROM AMERICA AND FILIPPA    

Kommentarer
Postat av: linnea

jag längtar FILLIE!! :):)

2009-12-04 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0