NEW YEAR !



Gott nytt år alla mina älsklingar !

Hoppas ni mår bra där hemma, far far away. Jag mår bra, jag mår mer än bra, jag mår kanon! Veckan har för min del varit great. Blivit bio med lillan, vi såg Alvin and the Chipmunks - underbar film, fick mig ett gott skratt. I går blev det ännu ett bio besök med tjejerna och Heidi, såg Sherlock Holmes, måste säga att jag nog föredrar The Chipmunks framför Sherlock Holmes!! Kvällarna här hemma på 2 Oak Hill road spenderas framför Wii Sports, och här snackar vi blodig kamp ! haha fruktansvärt roligt, Lillan och jag körde tennis spelet och för en gångs skull lyckades jag slå henne ( jag vet, hon är 8 år...), jag körde min segerdans och skrek (kanske lite för mycket) som om jag just vunnit första pris i OS.. Tjejerna tittade på mig och sa " WOOW Filippa you beat an eight year old, thaat's huuughe.... " men whatever, en vinst är en vinst tänkte jag och skrek vidare..

I morgon är det Nyårsafton, helt sanslöst vad tiden går fort.. Kvällen kommer att spenderas med alla mina favvisar här, inne i NYC. Vi ska till Times Square och se "the ball drop", kommer nog bli riktigt häftigt, dock ska det vara över en miljon männsikor där, men det är inte varje dag man är i NYC över nyår, så  jag ser det som once in a lifetime experience :D

År 2009 har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv.

Slänger därför in lite highlights från år 2009 - e n j o y !


Jag och världens bästa Anna H - Studentskiva april


Thassos juli


Thassos juli


Party med alla godingar maj


Bal maj


Brännboll juni


studenten juni


NYC november


NYC december - jul

Jag saknar er där hemma, så se till att få ett kanon Nyår och slå klackarna i taket!!

WITH LOOOOVEEEE

Kommentarer
Postat av: Mici

Vilket år du haft ändå Filippa! Jag funderar på att göra ett liknande inlägg faktiskt...det är alltid mysigt att se tillbaka på ett år.



2010-01-04 @ 15:02:52
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0