All my life


The Hamptons bay

Hej på er mina kära vänner ! Först av allt får jag ta och be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen från min sida men jag får helt enkelt skylla på att det har varit kaos här dom senaste dagarna! I alla fall så spenderade vi en Underbar med stort U, helg i The Hamptons. Ett fantastiskt ställe som tro det eller ej påminde en hel del om Svergies vackra väskust ( föralltid i mitt hjärta)! Jag har även lyckats med det omöjliga, återigen - fått en plåt lussebullar att explodera? Förklaring: Filippa tänkte inte på att Amerikanarna använder sig av Fahrenheit, så det blev helt enkelt fel temperatur i ugnen därav explosion av mina fina lussekatter. Men inga sura miner där inte, för den andra plåten bidrog med ett glatt resultat nämligen : Fluffiga, gula lussebullar, made by Filippa. Vilken succe, säger jag bara! På lördagsförmiddagen åkte vi till det årliga Hamptons doppet och det var en syn i sig ska ni veta! Över 500 galna Amerikanare sprang som skållade råttor och kastade sig i vattnet, därefter skrek dom av frustration, haha väldigt kul att stå vid sidan om och titta på !

Nu gott folk slänger jag in lite bilder från helgen i Hamptons !


ja säger ju det, galna!!







Onsdag den 16 december - herregud, det är ju mindre än en vecka kvar tills Jul, ja tiden går fort när man har roligt! ha. I dag skiner solen i New York och jag har glassat runt i familjens BMW i dag, pga att min kära Herbie (nydöpt) är inne på inspektion. Drog på mig brillorna och gasade förbi Gallerian en sväng, fixade lite ärenden och innehandlade dom allra sista julklapparna! Men nu måste jag slå in mina klappar innan jag ska hämta tjejerna. Stressa inte i hjäl er nu inför Julen!!


Här sitter jag och myser på Starbucks med Mici.
WITH LOVE FROM MEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0