I've been dying to say this to you...


Roosevelt field Mall 16 Januari ..

Hoho !

Hoppas ni alla mår bra mina kära vänner! Nu har jag inte längre århundratdets träningsvärk, nu har jag i stället århundradets skoskav, AJ ! I går, fredag var det dags för Lines Birthday party, så Mici jag, Paula och Sarah tog bilen till Locust Valley. Hade en kanon kväll med hel goa tjejer! Hade min första drink på 2 månader och kan ni gissa om jag mådde bra ? Yes sir ! :D Blev födelsedagssång på både svenska, danska, thailändska och tyska, haha det är inte varje dag man hör det ! 


Birthday girl Line :D


Sarah, Filippa & Paula




I dag har jag Mici och Sofie vart på IKEA, vårt underbara IKEA. Käkade swedish meatballs with lingonberries, haha, förstår inte hur det kan vara så gött.. Sen tog vi svängen förbi Roosevelt field mall. Blev en kanon dag med ingen shopping alls :O kors i taket, vad har hänt ? I kväll blir det movienight at Christinas med alla brudar, så jag har laddat upp med dooritos och cola light ! I morgon bär det av in till NYC för  NEW YORK RANGERS MATCH !!!!! :D  


Ikea today




Nu måste jag skyndaa, hörs i veckan ! xoxoxo


WITH LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0