Fleetwood Mac - Landslide



I've been afraid of changing
Cause I, I´ve built my life around you
But time makes you bolder
Children get older
I'm getting older too...


So, take this love, take it down
Oh if you climb a mountain and you turn around
If you see my reflection in the snow covered hills
Well the landslide will bring you down, down


Hoho kalla Sverige !

Hoppas ni inte har förfrusit därhemma i kylan och att era tår inte har blivit svarta och trillat av. Nu ligger jag här och myser i min vita morgonrock ( nämner den rätt ofta? ) Jag har precis käkat kvällsmat med min lilla extra familj. Helgen har varit kanon, första helgen på länge jag tog det riktigt lugnt, översättning = spenderade inte så mycket pengar.. Så min plånbok ligger här bredvid mig och jag kan riktigt se hur han ler mot mig! I dag kom HeidiHo och plockade upp mig och tillsammans med Ronja och Mici styrde vi mot Rooseveltfield Mall. Jäklar vilken galleria, förvånad att jag inte gick vilse...  Haha, jag har kommit på ( med tack till Caroline) ett jätte bra knep att shoppa billigare.. Jag frågar först om dom har studentrabatt, dom säger jaa, då säger jag : Här är mitt studentID från Sverige ( visar upp mitt körkort , haha ) Dom tar en snabb titt och jag får kläderna 5-10 dollar billigare, DEN NI! :D Fick med mig en Henrik Lundqvist tröja hem, det är ju bara ett måste inför Rangers matchen nästa söndag ! 

Vad är det mer som har hänt ? Hmm, Jo jag har blivit beroende av Starbucks Chailatte!! Helt sanslöst, men den är ju bara för god! Okej, så om en timme är det nya vecka, nya möjligheter! haha.. Naeni, nu börjat jag svammla, översättning = jag är trött. Lösning = Gå och lägg dig!

Hade så bra mina fina så hörs vi i veckan! 





WITH LOOOVEE 



Kommentarer
Postat av: caroline

haha studentrabatt det gillar vi:) haha

2010-01-11 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0