According to me - You are beautiful

Tordagen den 3 december - I dag har varit en bra dag, en riktigt bra dag. Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster, kan man få en bättre start på dagen undrar då jag ? svar : nej. Körde tjejerna till skolan med solbrillorna på och Miley Cyrus, Party in the USA vrålade i högtalarna. Helt plötsligt, från ingenstans hoppar ett djur ut mitt i vägen. Jag stampar på gasen samtidigt som tjejerna illskriker: A RACOOOOOOON!! Herregud, dom skrämde livet ur mig, jag som bara trodde det var en stackars katt. Jag säger bara, det vimlar av dom här, både levande och döda. Jag har hittat så många som tre döda på stranden.. Efter den lilla incidenten begav jag mig intill stan för att möta upp Mici på starbucks. Därefter tog vi oss en promenad genom soliga Huntington. När klockan slog två blev det dags för mig att fixa lite ärenden. Började med storshopping på King Kullen, jag tror vi har youghurt för ett helt år om jag ska vara ärlig. Sen cruisade jag och min jeep vidare till the seafood market, hoppade därefter in i bilen och nu var det en annan låt som dunkade i bakgrunden, nämligen Owl City - Fireflies, jag bara gillart ! Kvällen har jag spenderat på YMCA och på vägen dit spelade jag låten YMCA, nej jag bara skämtar med er! ;) 

Efter ett riktigt skönt (jobbigt!!) gympass så ligger jag här i min vita favoritmorgonrock, tillsammans med en splirrans ny US weekly, kan det bli bättre? Svar: Nej. I morgon bär det av till Connecticut over the weekend för att hälsa på Natta! Väskan packad, ipoden fullproppad med göddig musik, väderprognosen lovar sol och New York tripp planerad på lördag, återigen kan det bli bättre? Svar: Nej!

Och vet ni vad som hände i dag ? Jag råkade av misstag sätta på billarmet, så det tjöt något så fruktansvärt på parkeringsplatsen till King Kullen. Panikslagen och stressad som jag var, kunde jag naturligtvis inte stänga av det. Gick förbi en och annan som med stor säkerhet tog mig för att vara en stor jubelidiot.. Men, men , får väll se det som en bedrift i sig, att lyckas med det omöjliga . welcome to my life! 




All my love to you my friends <3


   

Kommentarer
Postat av: anonym

kul att dom spelar exakt samma musik där som här hemma i sverige!

2009-12-04 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0