The end's not near





Love and be Loved



Tjoho !  Nu sitter jag här med rödgråtna ögon och snörvlar som aldrig förr.. Tappade just min mobil i toaletten...  LURIS - Jag har precis kollat The Notebook med mina tjejer. Ett mästervärk till film är vad jag skulle kalla det och ni som känner mig, ja ni vet att jag aldrig och då menar jag Aldrig med stort A, och här sitter jag, söndertjuten som en annan bölare... haha! I dag har jag bara chillat runt och fixat lite grejjer, vart på bibblan och lånat en massa movies, slappt, betalade inte en krona, sen har jag storstädat, skämt ut mig för grabbarna på Seven Eleven, dom måste tro att det sitter mer än en skruv lös...

Nu ska jag sooovaa och ladda för morgondagens body shaping pass!

Sov så gott eller ska man säga vakna torrt! ;)

Saknar alla mina älskade vänner och min fina familj - Forever & Always





Haha, Heidi & Jag sitter och fryser hos Ronja i Lördags!


Och här drar vi till med en riktig poooosebild, tadaaaa , he he he..


WIIIITH LOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0