Song for Noone




http://www.youtube.com/watch?v=K4ajwiV_7W0  - In love !

FREEEDAG - Har prcis kramat om och sagt hejdå till min lilla Heidi som ska åka hem på lite semster till Norge. Kvällen spenderades framför bioduken på premiären av Dear John. Helt klart en av dom bästa filmerna jag någonsin sett, haha Heidi och jag satt och tjöt i intervaller.. Vet inte vad som har hänt med mig, jag gråtar aldrig till filmer ? Men denna var ett undantag, helt klart! I dag har jag farit omkring som enstressad skottspole, fram och tillbaka mellan affärer, postkontor, biografer, ja you name it, har även lyckats köra vilse ett x antal gånger, hur man lyckas med det, när man har en gps, ja det är en bra fråga...

 Veckan har rullat på, har svettats på YMCA, hängt med Heidiho, myst med mina tjejer och fixat med ansökningarna collage! I morgon blir det tidig löprunda på stranden, sen ska jag ( tro det eller ej) Plugga hela dagen.. Jag börjar få lite smått med panik för mitt Scuba diving test, alltså teoriprovet jag måste ta för att få mitt dykarcertifikat .. En 300 sidors tjock bok ligger under minsäng och bara längtar efter att bli öppnad, han längtar, inte jag....  

Nu måste jag verkligen sova om jag överhuvudtaget ska orka upp i morgon! Vill att ni ska veta att jag saknar er alla hemma väldigt mycket <3

WITH LOOOOOOOOOOVE 

Kommentarer
Postat av: ann

hahaha jag trodde de va ditt lillfinger först där hahah jag bara what the..hhaha

2010-02-07 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0