LIFE IN THE STATES



Hello Lovers!

Ja, jag lever. Befinner mig förtillfället i Karibien på Grand Cayman Island. Med andra ord ; jag befinner mig i Paradiset. Vi har haft en helt underbar vecka bland kritvita ständer, kristallklart vatten och svajjande palmträd. Jag är numera en certificerad dykare, den ni ! Har gjort 7 djuphavsdyk och har varit nere på 30 - 40 meters djup. Detta gott folk är bland det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag har simmat med slöldpaddor, jag har sett 2 hajjar, jag har hållt en stingrocka, sett en limegrön murena med jätte tänder, jag har sett alla olika slags fiskar, koraller. Det var precis som vår skottske Dykinstruktör sa ; Även om du har rest runt hela jorden så har du missat halva poängen om du inte har sett livet under vattnet, för jorden består till stor del av vatten. Okej lät inte så klyshigt som när han sa det, men hoppas ni fattar poängen. Grymt häftigt i vilket fall som helst måste jag säga!

Livet i staterna leker som aldrig förr och jag njuter av varenda minut jag har här. Nu är det även bokat och klart : Hedi och Filippa ska gå och se KINGS OF LEON - 6 juni - Kommer bli grymt!!!

Nu ska Fillie sova, I morgon är det horsebackriding och dykning som står på schemat! 
















WITH LOOOVE FROM THE CARIBBEAN  


Kommentarer
Postat av: Per

Inte avundssjuk , NOT

2010-04-01 @ 13:44:42
Postat av: Tere

Åh vad härligt det ser ut!

2010-04-02 @ 00:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0