Sunday - Let's do it all over again



Walt Whitman Mall - I'm in love!

Ännu en kanon dag har passerat här på andra sidan Atlanten. I'm loving it! Vaknade tidigt och gick ner för att käka en mumsig frulle, därefter spenderade jag en timme framför datorn och skype. Äntligen fick jag prata med min älskade jonte myra!
Därefter for jag och min nya gps fram över dom gulstreckade vägarna för att hitta hem till Heidi. Vi lyckades, tycker vi utgör ett exemplariskt team, jag och min nya vän. Han visar vägen, jag trampar på gasen och styr!  När Heidi var upplockad knappade vi in en ny destination, nämligen Walt Whitman Mall, med andra ord - Heaven! Vi spenderade många helvärda timmar och jag lyckades faktiskt shoppa ett och annat ! Avslutade dagen med iste från starbucks, yummie säger jag bara!

Ja just det, jag måste ju berätta om i går ! Startade kvällen på en japansk restaurang named Samuraj. Det var...trevligt ? Ja vi säger, jag lär inte glömma det i första taget. En helt hysterisk japan kastade mat hejvilt omkring sig för att försöka pricka folks munnar (?), Sex 14 åriga tjejer skrek som aldrig förr samtidgt som de skulle beställa mat, samtidigt som dom tog posekort...Minst sagt underhållande.. he he he... MEN sen bar det i alla fall av till Bion och filmen var GRYM, precis som väntat! Jag och 50 skrikande tjejer (och då menar jag skrikande), fyllde salongen, väntade in filmen och avgudade Jacob & Edward.





Have you ever wondered what marks our time here? If one life can really make an impact on the world or if the choices we make matter? I believe they do. And I believe that one person can change many lives. For better...or worse.




WITH LOOOOVE



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0